Geoblog.pl    dhord    Podróże    prom Anglia-Francja    Promy Dover - Dunkierka

Promy Dover - Dunkierka

Wielka Brytania
Wielka Brytania, Dover

Korzystanie z promów kursujących pomiędzy Anglią a Francją to świetny pomysł na podróż między Wyspami Brytyjskimi i Europą kontynentalną. Wybór taki daje nam wiele korzyści. Pomiędzy wieloma zaletami takiego rozwiązania warto zwrócić uwagę na wygodę, jaką nam zapewnia. Jest to idealny sposób na odpoczynek w trakcie podróży samochodem, co jest niewątpliwie zalecane każdemu kierowcy, wybierającemu się w dłuższą trasę. Z pewnością krótki odpoczynek od siedzenia za kółkiem, rozprostowanie nóg czy posilenie się w restauracji na pokładzie promu będzie mile widzianą odmianą w trakcie podróży.

Co więcej, promy kursujące na wyżej wymienionej trasie pływają regularnie, nawet co godzinę w szczytowych porach dnia, stąd wybranie odpowiedniej dla nas opcji nie powinno sprawić problemu.Rejs pomiędzy Dover i Dunkierką jest naprawdę szybki, trwa około godziny.

Warto zapamiętać, że taka forma transportu jest relatywnie tania, w porównaniu na przykład do cen za przejazd Euro Tunelem. Istnieją zasady, które pozwolą nam jeszcze bardziej obniżyć cenę za połączenie promowe między Anglią i Francją. Przede wszystkim, staraj się zamówić bilet na prom z wyprzedzeniem, rezerwując przez internet. Ponadto, bilety na rejsy nocne, jak również te wykonywane w trakcie tygodnia są generalnie tańsze od tych wykonywanych w godzinach szczytu, w czasie weekendu.Kolejna regułą, jaka warto zapamiętać, jest fakt, że w różnych okresach w czasie roku ceny się zmieniają. Jeśli masz taką szansę, i pragniesz zapłacić za bilet na rejs promem jak najmniej, staraj się unikać okresów o podwyższonym popycie – na przykład okresy wakacyjne czy świąteczne. Pozwoli ci to zaoszczędzić pieniądze przy naprawdę nikłym nakładzie sił.